تدوین سیاست های ارتقای رقابت پذیری صنعت لوازم خانگی کشور و شکل گیری برندهای ملی و منطقه ای (با رویکرد توسعه زنجیره ارزش) (فاز دوم)
موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی. پژوهشکده بازرگانی. گروه بازرگانی
نیازسنجی حوزههای عملیاتی و صنایع مختلف کشور در خصوص خدمات و توانمندیهای مرکز ملی شمارهگذاری کالا و خدمات ایران به منظور مدیریت بهینهی اطلاعات در زنجیره تامین
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی. پژوهشکده توسعه صنعتی و معدنی. گروه پژوهشهای لجستیک و زنجیره ارزش
چشم انداز صنعت، معدن و تجارت
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی. گروه اقتصاد کلان و آیندهپژوهی
تعیین فهرست کالاهای پیشنهادی و درخواستی ایران در چارچوب انعقاد موافقتنامه تجاری با اتحادیه اقتصادی اوراسیا
شناسایی طرحهای اولویتدار صنعتی، معدنی و تجاری استانی-شهرستانی مبتنی بر ملاحظات آمایش سرزمین فاز سوم (قم، مرکزی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، فارس، سمنان، کرمانشاه، اصفهان، تهران)