تدوین مدل مناسب تنظیم بازار در ایام خاص

همکاران فریادرس ... [و دیگران ، برای ] پژوهشکده توسعه بازرگانی داخلی ، گروه مطالعات و پژوهش های بازرگانی داخلی

آخرین وضعیت ایران در آئینه شاخص های بین المللی (شاخص های سیاسی ، تجاری ، صنعتی و )...

بررسی مقایسه ای نظام تعرفه ای ایران با کشورهای جهان و منطقه : در راستای پیشنهاد کاهش نرخ های تعرفه

جنبه های حقوقی تبلیغات (نقد و بررسی پیش نویش لایحه قانونی تبلیغات بازرگانی با رویکرد حمایت از تولید ملی و رعایت حقوق مصرف کننده )

همکاران امیرحسین پورحسینی ؛ مدیر پروژه بهنام غفاری فارسیانی [برای ] معاونت پژوهش و آموزش ، پژوهشکده مطالعات راهبردی ، گروه مطالعات و پژوهشهای حقوق اقتصادی و بازرگانی

خوشه بندی بازار کالاهای منتخب برحسب استان های کشور با هدف تنظیم بازار

همکاران افسانه شفیعی ، الهام پیروز مدیر مسئول احمد اخوی ، حسن حیدری مدیر پروژه حسن ولی بیگی [برای ] معاونت پژوهش و آموزش ، پژوهشکده توسعه بازرگانی ، گروه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی داخلی