شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد به تجارت الکترونیکی در مشتریان ایرانی

مومن کاشانی ، نوشین

طراحی و توسعه سیستم پشتیبان تصمیم گیری ) DSS ( برای تامین سفارش مشتریان در محیط تجارت الکترونیک

اسلامی نصرت آبادی ، حمید

عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه های کوچک و متوسط منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی

رضایی ، تورج

تحلیل اثرات توسعه ای بازارچه های مرزی بر نواحی روستایی پیرامون نمونه موردی : بازارچه مرزی شیخ صالح شهرستان ثلاث باباجانی ، استان کرمانشاه

عبدی ، عرفان

فرصت ها و چالش های اقتصادی ایران در منطقه آسیای مرکزی

شاه منصوری ، تاج محمد