شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد به تجارت الکترونیکی در مشتریان ایرانی
مومن کاشانی ، نوشین
طراحی و توسعه سیستم پشتیبان تصمیم گیری ) DSS ( برای تامین سفارش مشتریان در محیط تجارت الکترونیک
اسلامی نصرت آبادی ، حمید
عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه های کوچک و متوسط منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی
رضایی ، تورج
تحلیل اثرات توسعه ای بازارچه های مرزی بر نواحی روستایی پیرامون نمونه موردی : بازارچه مرزی شیخ صالح شهرستان ثلاث باباجانی ، استان کرمانشاه
عبدی ، عرفان
فرصت ها و چالش های اقتصادی ایران در منطقه آسیای مرکزی
شاه منصوری ، تاج محمد