ارائه مدلی برای اعتماد الکترونیکی در انتخابات الکترونیکی

حبیبی متولی ، حجت

طراحی آمیخته ارتباطی بازاریابی اثربخش جهت شناساندن بانک توسعه تعاون و جایگاه یابی آنی در بازار خدمات بانکی

عابدی ، فریبا

الگوی بهینه سازی حمل ونقل گندم داخلی : (مورد استان لرستان )

امیری ، کرم الله

بررسی تاثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری به برند گوشیهای تلفن همراه

ظهوری ، بهاره

بررسی نقش و میزان اثرگذاری اعضای خانواده در تصمیم گیری خرید کالاهای مصرفی بادوام در جامعه مصرف کنندگان

نقدی ، بهمن