ارائه مدلی برای اعتماد الکترونیکی در انتخابات الکترونیکی
حبیبی متولی ، حجت
طراحی آمیخته ارتباطی بازاریابی اثربخش جهت شناساندن بانک توسعه تعاون و جایگاه یابی آنی در بازار خدمات بانکی
عابدی ، فریبا
الگوی بهینه سازی حمل ونقل گندم داخلی : (مورد استان لرستان )
امیری ، کرم الله
بررسی تاثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری به برند گوشیهای تلفن همراه
ظهوری ، بهاره
بررسی نقش و میزان اثرگذاری اعضای خانواده در تصمیم گیری خرید کالاهای مصرفی بادوام در جامعه مصرف کنندگان
نقدی ، بهمن