بررسی رابطه بین انتظارات مشتریان و کیفیت خدمات محصولات شرکت سایپا براساس مدل SERVQUAL [سروکوال ]
جمالی ، سعید
تدوین یک الگو جهت ارزیابی عملکرد نمایندگان فروش در کانالهای توزیع در صنعت تاسیسات ساختمان (مطالعه موردی شرکت ایرتمپ )
حسنلو، الهه
بررسی و شناسایی عوامل موثر در صادرات کیوی و مرکبات استان مازندران
غلامی ، حجت الله
نظام حل وفصل اختلافات سازمان تجارت جهانی [ص . سازمان جهانی تجارت ]
مجلسی ، محمد شروین
بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس
احتشامی اکبری ، کاملیا