بررسی رابطه بین انتظارات مشتریان و کیفیت خدمات محصولات شرکت سایپا براساس مدل SERVQUAL [سروکوال ]

جمالی ، سعید

تدوین یک الگو جهت ارزیابی عملکرد نمایندگان فروش در کانالهای توزیع در صنعت تاسیسات ساختمان (مطالعه موردی شرکت ایرتمپ )

حسنلو، الهه

بررسی و شناسایی عوامل موثر در صادرات کیوی و مرکبات استان مازندران

غلامی ، حجت الله

نظام حل وفصل اختلافات سازمان تجارت جهانی [ص . سازمان جهانی تجارت ]

مجلسی ، محمد شروین

بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس

احتشامی اکبری ، کاملیا